امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

 

 

Adobe%20Photoshop%20CS5%20Extended%2012.0%20Micro دانلود نرم افزار قدرتمند Adobe Photoshop CS5 Extended 12.0 Micro

 

فتوشاپ یک نرم افزار گرافیکی بسیار قوی و فوق العاده محصول شرکت Adobe می باشد که امروزه بیشتر کاربران از آن استفاده می کنند. آخرین نسخه از نرم افزار فتوشاپ CS5 بوده که با حجم بالایی در اینترنت برای دانلود قرار گرفته است و هنگام نصب نیز زمان زیادی را صرف می کند و یکی از مهمترین مشکلات آن این است که هرچه نسخه های این نرم افزار جدیدتر می شود سخت افزار بالاتری را طلب می کند که همین امر برای کامپیوترهای قیدیمی بسیار مشکل ساز است. هم اکنون سایت آونگ سیستم نسخه بسیار سبک و کم حجم فتوشاپ CS5 را با نام Adobe Photoshop CS5 Extended 12.0 Micro با حجم ۶۲ مگابایتدر اختیار شما عزیزان قرار داده است.

نسخه میکرو فتوشاپ CS5 تقریبا تمامی امکانات نسخه کامل آن را دارد و مانند مابقی فتوشاپ ها می توانید پلاگین ها و بخش های اضافی را برروی آن نصب نمایید. از مزایای اصلی فتوشاپ CS5 میکرو، رجیستر بودن آن که دیگر نیاز به فعال سازی یا کرک کردن ندارد و در مدت زمان بسیار کمی نصب می شود و مناسب برای کامپیوترهایی که دارای سخت افزار پایین هستند. این نرم افزار به زبان روسی و انگلیسی می باشد.

امید است این نسخه از نرم افزار قدرتمند فتوشاپ مورد پسند شما عزیزان واقع شود.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

AMS%20Framing%20Studio ساخت فریم های زیبا برای تصاویر توسط AMS Framing Studio 3.27

 

نرم افزار AMS Framing Studio 3.27 این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است تا بتوانند عکس های دیجیتالی خود را ویرایش کنند. شما می توانید برای اضافه کردن فریم عکس بسیار زیبا و افکت های مرزی مختلف به تصاویر دیجیتال خود ، از این نرم افزار کمک بگیرید. شما می توانید از امکانات این نرم افزار به ساده ترین روش ممکن و به بهترین نحو استفاده کنید. این نرم افزار قادر است امکاناتی همچون چرخش تصاویر ، تغییر اندازه ، تنظیم رنگ تصاویر و برداشتن تصاویر را در اختیار شما قرار دهد. همچنین می توانید از جلوه های ویژه ی این برنامه برای افزایش جذابیت تصاویرتان بهره بگیرید. این برنامه بیش از ۷۰ فریم را برای استفاده در تصاویر در اختیار کاربران خود می گذارد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار پشتیبانی از فرمت های معروف تصویری همچون JPEG ، BMP ، ICO ، WMF ، EMF ، PNG می باشد. همچنین می توانید فریم های هنری را به برنامه اضافه نمائید. تنظیم تعادل رنگ تصاویر نیز از دیگر امکانی است که این برنامه در اختیار شما قرار می دهد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار AMS Framing Studio 3.27:

 

- ویرایش آسان تصاویر و عکس های دیجیتال
– پشتیبانی از فرمت های تصویری JPEG ، BMP ، ICO ، WMF ، EMF ، PNG
– امکان اضافه نمودن خط های حاشیه ای (Border) های ساده به تصاویر
– قابلیت اعمال جلوه های ویژه به تصاویر
– امکان برش ، تغییر سایز ، چرخش و تنظیم رنگ تصاویر
– امکان اضافه کردن فریم های هنری به عکس ها
– رابط کاربری آسان
– همراه با تنظیمات قابل انعطاف چاپ
– حجم کم نرم افزار در کنار امکانات مفید آن
– پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
– و …

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
 

Picget%20DreamLight%20Photo%20Editor افکت های زیبا و رویایی برای تصاویر با Picget Magic Photo Editor 5.8 – Picget DreamLight Photo Editor 4.0

 

دو نرم افزار Picget DreamLight Photo Editor 4.0 و Picget Magic Photo Editor 5.8 جز نرم افزارهای ساده ساخت تصاویر رمانتیک به شمار میروند و با ابزارها و افکت هایی که دارند به شما این امکان را می دهند تا تصاویر بسیار زیبایی را تهیه کنید. محیط این نرم افزار بسیار ساده بوده و کار با آن بسیار آسان است ، زیرا در منوی نرم افزار همه چیز برای ساختن یک تصویر عاشقانه فراهم شده است. حتی در ابتدا که نرم افزار را اجرا می کنید عکسی بسیار قشنگ از یک منظره رویایی با کیفیت و سایز بالا به عنوان Background در اختیار شما قرار می گیرد که میتوانید افکت های دلخواه خود را به آن اضافه کنید تا جذابتر شود. البته شما نیز خود می توانید به جای Background که نرم افزار در اختیارتان قرار داده است عکس های با کیفیت خود را قرار دهید. بیشترین کاربرد این نرم افزار در خلق تصاویر عاشقانه و رمانتیک است. در واقع در این نرم افزار بی شمار افکت قرار داده شده که شما با انتخاب هر کدام از آنها می توانید عکسی رمانتیک خلق کنید. همچنین در سمت چپ این نرم افزار تمامی افکت ها با یک دسته بندی دقیق قرار گرفته اند که شما با انتخاب هر کدام از آن ها میتوانید تغییرات دلخواه را بر روی عکس ایجاد نمایید و به عکس خود جلوه های دلخواه خود را اضافه کنید. افکتهایی را که میتوان اضافه نمود شامل افکت انواع قالب عکس ، افکت اشکال مختلف ، افکت شخصیتهای کارتونی ، افکت انواع قاب عکس ، افکت نوشتن و بسیاری از افکتهای دیگر. علاوه بر این از عکس هایی که با کمک این نرم افزار ساخته میشود میتوان در محل های مختلف نظیر پس زمینه وبلاگ ها ، پس زمینه دسکتاپ و بسیاری از محل های دیگر استفاده نمود.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Picget Magic Photo Editor 5.8 – Picget DreamLight Photo Editor 4.0:

 

- ساخت آسان عکس های رمانتیک و عاشقانه
- داشتن انواع افکتهای رمانتیک
- داشتن انواع افکتهای قالب عکس
- داشتن انواع افکتهای شخصیت های کارتونی
- داشتن انواع افکتهای اشکال مختلف
- داشتن انواع افکتهای نوشتن
- داشتن افکتهای مختلف قاب عکس
- امکان استفاده از عکس های ساخته شده در محل های مختلف
- قابلیت بروز رسانی نرم افزار از اینترنت
- داشتن محیط زیبا و کاربرپسند
- سازگار با ویندوز های مختلف
- داشتن حجم مناسب
- کاربرد آسان
- و …

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
 

Picget%20PhotoShine زیباسازی تصاویر با Picget PhotoShine 3.5

 

حتما شما نیز تا به حال عکس های متفاوتی با دوربین خود تهیه کرده اید که هر یک متناسب با یک فضا و جوی خاص بوده است. تعدادی را از جشن های مختلف نظیر ازدواج و تولد برخی دیگر را از فرزندانتان و بعضی هم عکس های جالبی بوده اند که آنها را شکار کرده اید. اگر می خواهید تا زیبایی عکس های خود را دو چندان کنید می بایست آن ها را درون قاب های جذابی قرار داده تا جلوه ی خاصی پیدا کنند. Picget PhotoShine 3.5 نام نرم افزاری است که این کار را برای شما انجام خواهد داد. این برنامه با در اختیار داشتن بیش از ۷۰۰ تمپلیت بسیار زیبا و جذاب در ۹ دسته بندی مختلف به شما کمک می کند تا مناسب ترین قاب را برای عکس مورد نظرتان انتخاب کرده تا درون آن قرار دهید. تنها کافیست تا بدانید که قرار است چه عکسی درون قاب گذاشته شود و تنها با یک کلیک بر روی تمپلیت مورد نظر آن را آماده ذخیره سازی نمایید. اگر شما از کاربران آماتور کمی حرفه ای تر هستید تنظیمات بیشتری برای شما وجود خواهد داشت که به وسیله آن ها خواهید توانست کارهایی نظیر چرخاندن تصویر ، قدیمی کردن عکس ، تبدیل به سیاه و سفید و تنظیم روشنایی و کنتراست را نیز انجام دهید.

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
 

FotoWorks%20XL افکت گذاری بر روی تصاویر با FotoWorks XL 10.0.9

 

FotoWorks XL 10.0.9 نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به ویرایش عکس های خود خواهند بود. در این نرم افزار امکانات و ویژگی های مختلفی برای کاربران قرار گرفته است که به کمک آن به راحتی می توان تغییرات دلخواه را بر روی تصاویر اعمال نمود. در این نرم افزار کاربران مبتدی و حرفه ای می توانند به راحتی از ابزار مورد نیاز خود استفاده نمایند. این نرم افزار محصولی از شرکت نرم افزاری Sonthofen Software می باشد.

 

برخی از ویژگی های نرم افزار FotoWorks XL 10.0.9:

 

- دارای ابزار تنظیم نور و شفافیت عکس
- دارای ابزار Color Balance برای تنظیم رنگ عکس
- قابلیت ویرایش قرمز شدن چشم در عکس ها به وسیله ابزار اختصاصی این کار
- قابلیت قرار دادن افکت بر روی عکس ها
- و …

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
 

Face%20Off%20Max تعویض چهره و بدن با Face Off Max 3.2.1.2

 

تا به حال عکس هایی دیده اید که سر یکی از دوستانتان بر روی بدن یک ورزشکار یا … باشد؟ شما هم با استفاده از نرم افزار قدرتمند Face Off Max میتوانید سر خود با یک عکس دیگر تلفیق داده و آن را مونتاژ نمایید. این نرم افزار دارای تصاویر آماده میباشد و تنها با انجام چند مرحله ی آسان بدون هیچ دانشی از فتوشاپ و گرافیک ، عکس خود را با گرافیک بالا مونتاژ کنید.

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات